Obszary pomocy
- problemy emocjonalne
- zaburzenia lękowe i depresyjne
- trudności w relacjach społecznych
- problemy z samoakceptacją
- zaburzenia odżywiania
- trudności i wątpliwości dotyczące własnego rozwoju seksualnego
- zaburzenia neurorozwojowe
- trudności wychowawcze
- wsparcie w chorobie, niepełnosprawności, żałobie
Propozycja dla Rodziców:
- konsultacje i porady wychowawcze
- rozmowy wspierające
- trening umiejętności wychowawczych
Pomoc dla dorosłych:
- terapia wspierająca w sytuacjach kryzysowych
- terapia związku (terapia par)
- stymulowania rozwoju osobistego i zawodowego
- wsparcie terapeutyczne w chorobie, niepełnosprawności, żałobie
- wsparcie w okresie ciąży i po porodzie
Terapia indywidualna prowadzona jest bez udziału członków rodziny lub innych osób. W przypadku terapii par poszukujemy rozwiązań z udziałem i korzyścią dla obojga partnerów.
Oferujemy także konsultacje, polegające na rozpoznaniu problemu i ustaleniu dalszej formy pomocy, a także porady, czyli działania dostosowane indywidualnie do potrzeb i problemu danej osoby, mające na celu określenie jego istoty oraz zastosowanie określonych środków dla jego rozwiązania.
Przygotowujemy także pisemne opinie psychologiczne.
W ramach dodatkowej oferty współpracujemy także ze specjalistami z Fundacji Jesteśmy Kapitalni.
W celu umówienia wizyty prosimy o kontakt z naszą rejestracją: 61 814 79 00
Urszula Opic-Piasecka
Ukończyła studia wyższe magisterskie ze specjalnością psychologia kliniczna na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Kilka lat byłam nauczycielem akademickim w Instytucie Psychologii UAM w Poznaniu. W 1988 roku rozpoczęła pracę w poradnictwie psychologiczno – pedagogicznym. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzicami nabywane również w szkołach, przedszkolach ogólnodostępnych i specjalnych i innych placówkach opiekuńczo – wychowawczych i rewalidacyjnych. Wspiera rodziny i pary w sytuacji kryzysu.
Od czasu ukończenia studiów brała udział w ok. 70 formach doskonalenia zawodowego z różnych obszarów tematycznych w celu nabycia wszechstronnej wiedzy z zakresu psychologii.
Ukończyła studia podyplomowe nt.: „Psychologia w marketingu i zarządzaniu” oraz kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej. Nabyta w ten sposób wiedza pozwala jej wspierać młodzież i osoby dorosłe w ich rozwoju zawodowym.
Posiada kwalifikacje do wstępnego rozpoznawania problemów z rozwojem mowy u dzieci i dorosłych. Swoją ofertę kieruje do dzieci w wieku przedszkolnym, dzieci i młodzieży szkolnej, ich rodziców oraz par.
Fundacja Jesteśmy Kapitalni
Aleksandra Nazar-Rzejak
Z wykształcenia i zamiłowania jest psychologiem, pedagogiem, trenerem rozwoju osobistego, terapeutą systemowym. Pracuje w nurcie psychoterapii akceptacji i zaangażowanie ACT. Od kilkunastu lat pracuje w różnych środowiskach i organizacjach z młodzieżą i ich rodzinami. Cały czas uczy się i dokształca w zakresie psychologii dzieci i młodzieży.
Jest przekonana, że nastolatkowie potrzebują wsparcia najbliższych i/lub profesjonalisty, aby móc w pełni rozwinąć swój potencjał. Całe życie zawodowe poszukuje metod i technik mogących efektywnie pomagać im w rozwoju.
Ukończone szkolenia i posiadane certyfikaty:
- Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS
- Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim
- Absolwentka Wychowania Fizycznego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
- Absolwentka Akademii Trenera na UAM w Poznaniu
- Certyfikat Trenera stylów myślenia i stylów działania FRIS
- Praktyk Metody Kid’s Skills
- Certyfikat apteczki pierwszej pomocy emocjonalnej (Centrum Pozytywnej Edukacji)
- Kurs coachingu i doradztwa zawodowego
- Szkolenie certyfikowane Terapia Akceptacji i Zaangażowania ACT
- Kurs psychoterapii systemowej indywidualnej i rodzin (Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej)
- Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży (Instytut Edukacji i Terapii Poznań)
Małgorzata Maruszczak
Jest psychologiem, trenerem rozwoju osobistego i zawodowego, terapeutą pracującym w nurcie psychoterapii akceptacji i zaangażowania ACT (terapia poznawczo-behawioralna uzupełniona o uważność i pracę nad wartościami). Terapeuta Brainspotting. Odbyła dwuletnie szkolenia w zakresie psychoterapii dzieci i młodzieży. Prowadziła zajęcia z Diagnozy Psychologicznej na Uniwersytecie SWPS.
Wierzy w siłę profilaktyki i wczesnych interwencji psychologicznych. W swojej pracy łączy wiedzę z dwóch obszarów: człowiek i środowisko oraz ich wzajemnych relacji. Od wielu lat interesuje się i testuje różne sposoby dbania o swoje myśli, emocje, przekonania i środowisko zewnętrzne (tj. otoczenie oraz bliskie relacje). est absolwentką psychologii i inżynierii ochrony środowiska.
Ukończone szkolenia i posiadane certyfikaty:
- Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS
- Absolwentka Ochrony Środowiska na Politechnice Wrocławskiej
- Certyfikat Trenera stylów myślenia i stylów działania FRIS
- Kurs Coachingu i Doradztwa zawodowego
- Szkolenie certyfikowane Terapia Akceptacji i Zaangażowania ACT
- Szkolenie „Diagnoza dzieci z FASD.”
- Szkolenie Terapia koherencji poziom I i II
- Szkolenie „Jak działa system? Terapia systemowa.”
- Kurs Psychoterapii Dzieci i Młodzieży (Wielkopolski Instytut Psychoterapii WIP)
- Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży (Instytut Edukacji i Terapii Poznań)
- Terapia Brainspotting
- Specjalista Kynoterapii (dogoterapia w profilaktyce zdrowia psychicznego młodzieży)
dodatkowo:
- Szkolenie certyfikowane i uzyskane uprawnienia nauczyciela Jogi – International Sivananda Joga Vedanta Centre. Dyplom nr. 32674/2013
- Ukończony 8-tygodniowy trening Uważności MBSR oparty na programie opracowanym przez prof. Jona Kabat-Zinna
- od 2013 roku – tytuł starszego ucznia medytacji Vipassana (odbyte 3 odosobnienia medytacyjne, w tym 2 dziesięciodniowe)
- Instruktor Rekreacji Ruchowej specjalność jazda konna – legitymacja nr 21429/I/R/2007 wydana przez Ministerstwo do spraw kultury fizycznej i sportu